10/12/2024
- El Consell ha autoritzat l’ampliació de capital de l’Entitat Valenciana de Vivenda i Sòl (EVha) en la societat Plan Cabanyal-Canyamelar, S.A.
La EVha, dependent de la Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda, adquirirà 1.000 noves accions amb un valor nominal de 500 euros cadascuna d’elles. Per tant, l’entitat desemborsarà 500.000 euros a la societat Plan Cabanyal-Canyameral, SA.
L’objectiu d’esta mesura és augmentar el capital social de la societat per a obtindre una major liquiditat.
Plan Cabanyal-Canyamelar, S. A. és una societat formada en un 50% per la Generalitat, a través de la EVha, i un altre 50% per l’Ajuntament de València, per mitjà d’Actuacions Municipals Urbanes SA (Aumsa).
Esta entitat té com a objectiu dur a terme totes les actuacions urbanístiques i d’edificació necessàries per a la rehabilitació d’este emblemàtic barri, així com aquelles intervencions que contribuïsquen a la seua revitalització.